środa, 23 lipca 2014

Skarpetyki Frote od Yo!

Dzieki uprzejmości Pani Pauliny razem z moją córeczką miałysmy okazje przetestowac skarpetki firmy Yo!
Serdecznie zaspraszam was do zapoznania się z nasza opinią.



Od dłuższego czasu mamy styczność z tą firmą ponieważa sama kupuje dla malej rajstopy i skarpety tego własnie producenta. Zazwyczaj przemawia do mnie wzór i jakoś z jakiej sa wykonane ich pordukty.
Czekając na przesyłke zastanawiałam się co takiego otrzymamy i czy spełni to nasze oczekiwania.


No i nie zawiodłam się :) 
Moja mała niestety należy do tych dzieci, które bardzo lubią chodzić na boso. Wtedy jest najwygodniej. Wiele razy upominam ją w ciągu dnia aby założyła na nogi kapcie, niestety z marnym skutkiem. Inną alternatywą aby moją córka nie chodziła całkiem bosą są właśnie skarpetyki. 


Latem są to skarpetyki bawełniane lub przy ogromnych upałach gołe nogi, natomiast zimą stawiam na coś trochę cieplejszego. Wtedy z pomocą przychodza skarpetki wykonane z froty, ciepłe przewiewne "petusie"
Założyłam małej pewnego dnia i o dziwo przyjeły się. Spodobał jej się kolorowy wzorek. Paski pasowały do jej bluzeczki więc moja pierworodna swój wygląda zaakceptowała.
A teraz pytanie co dzieje się ze skarpetkami, w których cały dzień chodzi się po podłodze. Niestety nie wyglądają zbyt czysto, wtedy czybciutko lądują w pralce.
Czy po praniu nic się z nimi nie dzieje? 
Otóż nie, te skarpetki wyprane i wysuszone wyglądały tak sama jak pod czas pierwszego zakładania. 
Dlatego wiem dlaczego tak bardzo lubię firmę Yo!


A wy z jakich firm skarpetki i rajstopy kupujecie swoim pociechą? 


2 komentarze:

miraga pisze...

YO ma świetne produkty.

https://www.todoarmo.pl/ pisze...

Super te skarpetki.

Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

Prześlij komentarz