czwartek, 9 października 2014

Tomme Tippe - noworodek

Witajcie, jakiś czas temu dzięki uprzejmości Pani Pauliny do naszego domu trafił zestaw specjalnie przygotowany dla dzidziusia , który rośnie w moim brzuszku. Na świat ma przyjść w grudniu , ale już teraz kompletuje dla niej wyprawkę. Mam doświadczenie z poprzedniej ciąży, że im wcześniej zacznę tym lepiej.:)

Ale przejdźmy do rzeczy.W zestawie dla noworodka jaki otrzymałam znajduje się :

  • butelka Easi-Vent ( 150 ml )
  • butelka Anti- Colic ( 150 ml)
  • zestaw dwóch butelek ( 260 ml )
  • zestaw dwóch smoczków ani time ( 0-6 miesiecy )


Z doświadczeniem jaki dała mi poprzednia ciążą wiem , że butelki które mają smoczek kształtem, zbliżonym do brodawki są dużo lepsze, dlatego teraz skupiam się właśnie na takich produktach.

Teraz chciałabym przybliżyć wam każdy produkt. Zacznijmy od butelki Easi- Vent

Kilka słow od producenta :
Dzięki butelkom Closer to Nature naprzemienne karmienie piersią i butelką staje się prostsze niż kiedykolwiek dotąd. We współpracy z ekspertami w dziedzinie laktacji opracowaliśmy specjalny kształt smoczka ułatwiający dziecku objęcie go ustami oraz naśladujący naturalną elastyczność, delikatność i ruchy matczynej piersi. W połączeniu z wyjątkowo czułym zaworkiem pobudza to u niemowlęcia instynktowny odruch ssania, zapewniając mu komfortowy i spokojny posiłek „

Cena : ok 20 zł




Moja opinia :
Butelka ma bardzo fajny kształt, łatwo trzyma się ja w dłoni. Wcześniej nie miałam do czynienia z tymi butelkami mimo , że firmę samą w sobie znałam. Kształt smoczka z pewnością ułatwi karmienie. Smoczek wykonany z elastycznego materiału nie sprawi dziecku trudnosci z piciem. Jak dla mnie to butelka, po którą z pewnoscia jeszcze sięgne.



Koleny produkt jaki chce wam przedstawić to butelka Anti- Colic

Klika słow od producenta :
Butelki antykolkowe Anti-Colic Plus z serii Closer to Nature zaprojektowano tak, by zapewniały optymalne odpowietrzenie w czasie karmienia. Wyjątkowa rurka odpowietrzająca, zaworek antykolkowy i unikalny kształt smoczka, ułatwiający objęcie go ustami, minimalizują połykanie powietrza przez dziecko. Zanim podasz dziecku butelkę spójrz na rurkę z czujnikiem ciepła. Jeśli jest niebieska, mleko ma odpowiednią temperaturę, a jeśli zmieniła kolor na różowy, temperatura mleka przekracza zalecane 37 °C. Smoczek Anti-Colic Plus wykonany jest z naturalnie miękkiego silikonu i ma unikalny kształt ułatwiający dziecku objęcie go ustami

Cena : ok 28 zł




Moja opinia :
To akurat butelka, która bardzo mnie zaskozyła. Z racji tego, że od jakiś 2 lat nie pijemy już z butelki nie miałam pojecia że na chwile obecną są dostępne butelki z tak fajnym systemem. Smoczek jak kształ butelki są bardzo fajne. Ale w tym przypadku najwazniejsza jest rurka odpowetrzająca. Mamy, których dzieci miały kolke wiedzą jakie to jest utrapienie a z taką butelką nie ma się o co bać. Według mnie ten system to całkowity strzał w 10! Każda butelka powinna być wyposażoną w taką rurkę i zawór. Dzieci miały by spokojny sen a mamy spokojną noc.




Następnie, chciała bym wam przedstawić zestaw dwóch butelek. Typowo na kierunkowany już na dziewczynki.

Kilka słow od producenta :
Dwie butelki Closer to Nature o pojemności 260 ml to zestaw wyjątkowych produktów z rewolucyjnym systemem. Zostały zaprojektowane tak, aby imitować naturalną giętkość, dotyk i ruch matczynej piersi. Nie zawierające bisfenolu A butelki wyposażone zostały w smoczek o wolnym przepływie 0m+ z niezwykle czułym zaworem antykolkowym, który skutecznie i w optymalny sposób odpowietrza butelkę podczas karmienia, dzięki czemu ryzyko związane z wystąpieniem kolek lub wzdęć zostaje obniżone do minimum. Smoczek wydłuża się i napina, upodabniając się tym samym do sutka kobiety. Wówczas niemowlę ssie smoczek w taki sam sposób, jak pierś matki. Ponadto kształt smoczków pozwala karmić dziecko w bardzo wygodnych i naturalnych pozycjach.

Cena : ok 50 zł



Moja opinia :
Jak na zestaw dwóch dużych butelek w dodatku tak ślicznie ozdobionych cena wydaje mi się trafiona. Butelki są wykonane, tak samo jak dwie poprzednie. Choć na tych znajduje się delikaty dziewczęcy wzór w kwiatuszki. Obie są w kolorze delikatnego różu. Mile dla oka. Podoba mi się też to że sam wzór nie jest w nich taki nachalny jak to bywa na niektórych butelkach innych producentów. Przyjemne dla ręki jak i dla oka. Takie właśnie powinny być butelki.



Na koniec zostawiłam sobie zestaw smoczków ani time .
Kilka słow od producenta :
Mamy wiedzą, że nie ma nic cudowniejszego niż spokojny, zadowolony maluszek. Nowa gama symetrycznych , ortodontycznych smoczków została stworzona przez nas, by ułatwić dzieciom ich akceptację. W niezależnym badaniu nasz nowy smoczek został zaakceptowany przez większość z nich już za pierwszym razem*

Cena : około 15 zł



Moja opinia :
W tym zestawie znajdują się dwa smoczki sylikonowe w ortodontycznym kształcie. Podoba mi się to że są takie zwykłe, porste.Bez zbędnych dekoracji czy dziwnych rysunków. Takie białe i czyste jak malutkie dziecko. Z doświadczenia wiem, ze dziecko karmione piersia zdecydowanie bardziej woli smoczki właśnie w tym ortodontycznym kształcie. Ja mam nadzieje , że moje dziecko będzie bez problemu zaciekawione takim smoczkiem.




Cały zestaw jest dla mnie jak najbardziej na plus. Te wszystkie elementy to nieodzowne cześć wyprawki jaką musi przygotować każda mama przed pojawieniem się maluszka na świecie. Podoba mi się to ze marka Tommee Tippee wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniom mam i oddaje do nich dyspozycji produkty, które zdecydowanie ułatwią im opiekę nad dzieckiem.  

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dodałam do obserwowanych i zapraszam również do siebie: http://testujeirecenzuje.blogspot.com/
Dopiero startuję z blogiem:)

Prześlij komentarz