środa, 16 lipca 2014

Bibi - Little Stars girl

Jakiś czas temu do naszego domu dotarł smoczek od szwajcarskiej firmy Bbibi. Chciałam podzielić się z wami moją opinią.


Po rozmowie z Panią Agnieszką czekałam na smoczek, który miał dotrzeć do naszego domku. Aż któregoś dnia , zapukał do nas listonosz, i wręczył paczkę ze smoczkiem.


Szczerze mówiąc smoczki Bibi spodobały mi się już gdy moja córa była jeszcze bardzo mała. Na jakiejś stronie internetowej, poświęconej dzieciom widziałam model w centki. Niestety wtedy smoczki te nie były jeszcze dostępne w Polsce, i moje pragnienia o tym smoczku zostały zatracone. Niedawno produkty Bibi znowu rzuciły mi się w oczy.Dlatego postanowiłam że spróbuje je przetestować.


Po zdjęciu papierowego opakowania zobaczyłam fantastyczny plastikowy pojemniczek, który sprawa że smoczek się nie brudzi.

Bardzo podoba mi się delikatny pastelowy kolor smoczka oraz śliczne rysunki.. Smoczek jest bardzo solidnie wykonany.Jak dla mojej panny , która jak do tej pory przegryzła większość smoczków, ten póki co sprawuje się dobrze. Ostatni nasz smoczek przetrwał dwa tygodnie, ten ma miesiąc i nie widać na nim żadnych uszkodzeń. Już zastanawiam się jaki kolejny smoczek firmy Bibi wybrać ponieważ mają coraz większy wybór wzorów. A to jeszcze bardziej zachęca. Małą będę się starała teraz powoli oduczać od smoczka ale ciężka nam to idzie. Wiem jednak że jeśli kiedyś pojawi się rodzeństwo Bianki skorzystam ze smoczków firmy Bibi.



1 komentarz:

Unknown pisze...

My również posiadamy smoczek firmy Bibi, a kupując go wzięliśmy pod uwagę fakt, że ma ortodontyczny kształt, który wspomaga prawidłowy rozwój zgryzu:) Naprawdę super firma.

Prześlij komentarz