sobota, 2 marca 2013

Perfumy L'ambre No 24

Dziś chciałam podzielić się z wami moją opinia na temat otrzymanych przeze mnie nie dawno perfum marki L'ambre.


Jest to nowy zapach z kolekcji firmy L'ambre.

Na początku chciałabym przytoczyć wam kilka słów od producenta:
Świeży kobiecy zapach otwiera świat czystości i niewinności, lekkości i swobody. Zapach czaruje szykownością i emanuje szczerymi, wyrazistymi emocjami. Skrzący się owocowy początek stworzony z połączenia cytryny, grejpfruta i jabłka płynnie przeistacza się w kwiatową kompozycję konwalii, róży i irysu, które napływają niczym fale aromatycznej mgły przynosząc ze sobą lekkość i swobodę.
Delikatny jaśmin odważnie przekierowuje całą kompozycję do mało wyraźnych nut piżmowych. Natomiast połączenie drzewa cedrowego z wanilią dodają kompozycji odrobiny niestałości i figlarności.


Rodzina zapachów: bukiet kwiatów
Nuty głowy: cytryna, grejpfrut, jabłko
Nuty serca: konwalia, róża, irys
Baza: piżmo, wanilia, ambra, drzewo cedrowe

Cena: 82 zł


 Otwierając flakonik tych perfum poczułam delikatny kwiatowy zapach rozchodzący się w około mnie.Cudowny kwiatowy zapach powoli otaczał moje ciało,sprawiał że z każdą chwilą czułam się coraz bardziej wyjątkowa.Czułam że dzięki niemu będę z pewnością wyróżniać się z tłumu.Oj tak te perfumy zdecydowanie przypadły mi do gustu.Są naprawdę wyjątkowe.Kwiaty połączone z grejpfrutem,jabłkiem i cytryną o dziwo tworzą wspaniałe połączenie.Zanim otworzyłam flakonik,przeczytałam z czego składa się ten zapach.Byłam w szoku i wydawało mi się że nie zbyt przypadnie mi do gustu.Nic bardziej mylnego.Po raz kolejny przekonałam, się że pozory mogą mylić.Zapach jest fantastyczny.Samo opakowanie perfum robi promieniujące wrażenie,delikatne wzory sprawiają że perfumy te robią się jeszcze bardziej wyjątkowe.Zapach utrzymuje się bardzo długo dlatego też dość wysoka cena wydaję się odpowiednia za perfumy takiej jakości.

Czy polecę wam te perfumy? Z całą pewnością TAK!

3 komentarze:

Kinga pisze...

nie miałam ich nigdy, ale poraz kolejny czytam ze sa swietne, wiec chyba sie skusze:)

Unknown pisze...

ja mam próbkę tych perfum i też bardzo mi się podoba

goodquality pisze...

Hmm... moja półka z perfumami jest dość okazała, ale tej firmy nie posiadam. Widzę jednak, że wielu dziewczynom przypadły one do gustu! Pewnie i ja zakupię ten flakonik.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Prześlij komentarz