poniedziałek, 4 marca 2013

Perfumy L'ambre no 16 - recenzja

Dziś przyszła kolej na perfumy marki L'ambre tym razem numer 26.Otrzymałam je w ramach blogowej współpracy i chciałabym podzielić się z wami moją opinią na ich temat.



Są to perfumy z linii Kwiatowo - Drzewnej.

Na początek kilka słów od producenta:
 

Zapach pełen blasku, spontanicznej radości i zachwycającej wolności. Nowoczesne, odważne perfumy dla kobiety z gracją i wdziękiem podążającej przez życie. Kobieta tego zapachu jest perfekcjonistką, śmiało podejmującą decyzje.
Jest to niekonwencjonalny zapach, którego kompozycja zapachowa została zbudowana, by stopniowo otwierać swoje tajemnice. Początkowe zmysłowe nuty fiołka, zlewają się w słodką aromatyczną melodię z nutami maliny i czerwonych jagód, by płynnie przeistoczyć się w cudowną woń róży i kwiatu pomarańczy, za którymi podążają odcienie irysu i żywicy.
Zapach wykraczający poza ramy konwencjonalności. 

Nuta głowy: fiołek, malina i aromat czerwonych jagód (czerwone porzeczki)
Nuta serca: róża i kwiat pomarańczy
Nuta podstawowa: irys, bób tonka i nuta żywiczna 

Cena: 40 zł/8 ml 

 Perfumy L'ambre no 26 u mnie znalazły miejsce wśród tych które używam tylko na wyjątkowe okazję.Bardzo chciałabym podzielić się w wami tym zapachem,niestety nie moge.
W niewielkiej buteleczce zamknięty jest przecudowny kwiatowo- drzewny zapach.Przy kontakcie ze skórą robi się jeszcze bardziej wyjątkowy.Jest delikatny lecz odpowiednio wyczuwalny.Szczerze mówiąc gdy wyjęłam je z ślicznego białego pudełeczka wydawały mi się niezbyt przyjemne. Dopiero przy kontakcie z moją skórą poczułam jak bardzo są wyjątkowe. Początkowo wyczuwalna jest tylko malina,później zaś czuję kwiat róży i pomarańczy.
Myślę że te perfumy idealnie nadają się na romantyczną kolację we dwoję.Delikatny zapach pozwoli rozpalić zmysły.
Perfumy te trafiły na półkę obok tych wyjątkowych i z pewnością tam zostaną.Po raz kolejny przekonałam się że cena w zupełności odzwierciedla jakoś produktu.
Warto zapłacić za nie takie pieniądze.

Z czystym sumieniem mogę polecić je każdej z was!

1 komentarz:

Mamiczka pisze...

Zapach po opisie wydaje się ciekawy.

Prześlij komentarz