sobota, 2 marca 2013

Testujemy olej rzepakowy oraz shaker

Z wielkim zaskoczeniem spojrzałam na mojego Pana listonosza gdy otworzyłam mu drzwi a on stał przede mną z wielką paczką.
Bardzo zastanawiała mnie jej zawartość.Po otworzeniu moim oczom ukazał się olej rzepakowy oraz shaker do robienia dipów.
Testowanie te organizuje portal uroda i zdrowie.Zgłosiłam się do testowania ale nie wiedziałam że zostałam wybrana.



Przede mną wielkie testowanie i sprawdzenie zalet oleju rzepakowego.Mam zamiar dobrze wykorzystać otrzymany zestaw.Myślę że niebawem podziele się z wami moja relacją z testowania.


Już wczoraj przygotowałam potrawę w której użyłam otrzymany olej.Jeśli chcecie poznać przepis na orientalnego kurczaka po mojemu to serdecznie zapraszam was na mojego drugiego bloga.
Cały przepis znajdziecie Tutaj


                                                         Serdecznie zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz