środa, 6 lutego 2013

Akuku - „Kiedy śmieje się dziecko śmieje się cały świat”.

Dziś dotarła do mnie przesyłka od nowego kontrahenta.A mianowicie od Firmy Akuku.


Oni sami piszą o sobie :
 " Od ponad dwudziestu lat, a dokładnie od 1989 roku, zajmujemy się produkcją akcesoriów i zabawek dla niemowląt. Nasze wieloletnie doświadczenie, niezmienne zaangażowanie oraz nastawienie na budowanie pozytywnych relacji zarówno z kontrahentami, klientami jak i pracownikami, pozwala nam odnosić coraz większe sukcesy. W swojej ofercie mamy ponad 200 produktów, jednak nasz zespół cały czas pracuje nad nowymi projektami. Część oferowanych przez nas akcesoriów jest produkowana w kraju, a część za granicą, jednak wszystkie mają dwie główne cechy wspólne: są całkowicie bezpieczne w użytkowaniu (BPA free) oraz przyjazne dla niemowląt. Kierujemy się bowiem przede wszystkim dobrem dzieci, o czym świadczy fakt, iż nie ma takiego dziecka w naszej firmie, które od urodzenia nie korzystałoby z naszych produktów!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów w 2011 roku stworzyliśmy markę AKUKU, która swoją stylistyką i wzornictwem zdobyła sympatię świeżo upieczonych rodziców. Nowoczesny design, kolorowe, atrakcyjne nadruki na produktach przyciągają uwagę  maluszków i sprawiają, że każdy posiłek, kąpiel czy pielęgnacja - stają się równocześnie przyjaznymi doświadczeniami. Rodzice doceniają zaś przede wszystkim fakt, że oferowane przez nas akcesoria są lekkie, wygodne w użyciu, a równocześnie – bardzo wytrzymałe. "

W mojej paczce znalazłam:
- kubek treningowy z twardym ustnikiem
- kubek bidon sportowy ze słomką
- okrycie kąpielowe z kapturem


Niebawem na moim blogu będziecie mogli przeczytać naszą relację z przetestowania produktów.
Ponadto mam informację dla mam blogerek- firma Akuku poszukuje blogerek do współpracy. Z ich asortymentu możecie wybrać dowolne 3 produkty do testowania. Jedyny warunek- trzeba opłacić koszty przesyłki w wysokości 15 zł. Jednak myślę, że to bardzo niewiele. Maila wysyłajcie na adres: lukwys@vp.pl
Jeśli chcecie się zapoznać z asortymentem firmy Akuku zapraszam na ich stone internetową  Tutaj
Lub na ich profil na Facebooku Tutaj

4 komentarze:

Unknown pisze...

Mina mojej córki, jak pierwszy raz udało sie jej pociągnąć picie ze słomki-nie do zapomnienia.
Udanych testów.

Unknown pisze...

Bardzo dziękujemy,ja póki co nie mogłam dobrze obejrzeć ręcznika bo córcia od razu wyrwała mi go z rąk i zakładała na głowę :)

miraga pisze...

Akuku jest ok :)

Anonimowy pisze...

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA I KONKURS Z FIRMĄ MAM Baby

Prześlij komentarz