wtorek, 5 lutego 2013

Nowy tydzień,nowe współprace

Kochani jak się mają wasze skrzynki pocztowe?
Zaczynamy nowy tydzień i u mnie kilka miłych maili.
Przez weekend otrzymałam kilka ciekawych informacji,. Udało mi się podjąć kilka nowych współprac.Już niedługo paczki powinny do mnie dotrzeć a wtedy ja podzielę się z wami ich zawartością oraz moją opinią na ich temat.Mam tez dla was pewną NIESPODZIANKĘ.Już wkrótce na moim blogu pojawi się KONKURS w którym do wygrania będą artykuły dla dzieci :)
Dziś natomiast bardzo zdziwiła mnie paczką którą otrzymałam.W środku znalazłam produkt który przetestuje moja córeczka.Otóż firma Baby Ono postanowiła nas docenić i przesłała nam do przetestowania i zrecenzowania fantastyczną zabawkę.Córeczce już przypadła do gustu.Ledwo udało mi się uwiecznić ją na zdjęciu :) Niebawem recenzja.


3 komentarze:

miraga pisze...

Miła taka niespodzianka :)

Darin pisze...

Mój maluch miał "zielonego stwora" z piszczałką w środku ;)

Unknown pisze...

też dostaliśmy dziś :) Miła niespodzianka :)

Prześlij komentarz