czwartek, 18 października 2012

Zestaw szczoteczek MAM Learn To Brush Set - recenzja

Jest to już ostatni produkt firmy MAM baby który otrzymałyśmy do testów.
Bardzo miło współpracowało nam się z firmą MAM i chętnie kiedyś to powtórzymy.
W nasze ręce trafił zestaw szczoteczek edukacyjnych do mycia zębów.
W skład takiego zestawu wchodzi:
- szczoteczka z długa rączką umożliwiająca rodzicom mycie pierwszych ząbków wspólnie z dzieckiem
- szczoteczka z krótką rączką umożliwiająca dziecku samodzielne mycie zębów.
Zestawy MAM Learn to Brush Set dostępne są w trzech wariantach kolorów:
- różowym
- niebieskim
- zielonym

Do nas trafiła jabłuszkowa,śliczna zieleń.

Z racji tego że mamy już spory zestaw ząbków (14 :P ), to od dłuższego czasu towarzyszy nam pasta i szczoteczka.Zawsze przy wieczornej kąpieli dokładnie myjemy ząbki.Kiedy mała zobaczyła zielony zestaw szczoteczek od razu chciała je odpakowywać.Wygodna rączka pomaga jej w dokładnym trzymaniu.Nie wyślizguje się z rączki co bardzo ułatwia korzystanie z niej.Ogranicznik dołączony do zestawu bardzo ułatwia sprawę i zabezpiecza dziecko przed zbyt głębokim wsadzeniem szczoteczki do gardła.Bardzo podoba mi się również dwuetapowość tego zestawu.Miłe jest to że dzięki pierwszej dłuższej szczoteczce możemy uczyć szkraba mycia ząbków,robiąc to jednocześnie z nim.To zbliża.Później zaś możemy bacznie obserwować jak nasz maluch robi postępy samemu myjąc ząbki mniejszą szczoteczka.

PLUSY:
- rączka wykonana z materiału który uniemożliwia wyślizgiwanie się z raczki dziecka
- poręczny kształt
- prześliczne kolory
- gryzak na końcu szczoteczek
- dwuetapowość zestawu
- ogranicznik
MINUSY:
- brak

Czy poleciłabym go innym mamą?TAK

2 komentarze:

miraga pisze...

My też używamy. Jest ok.

Kinga pisze...

i ja równiez , tzn moja córka używa:)

Prześlij komentarz