wtorek, 23 października 2012

Mydło toaletowe Bambi baby - recenzja

Jest to kolejny produkt który otrzymałam of portalu Kosmeland.pl do przetestowania.
Opis producenta:
Wyjątkowo łagodne mydełko, które dzięki właściwościom natłuszczającym polecane jest docodziennej pielęgnacji delikatnej skóry niemowląt i dzieci.
Mydełko delikatnie, skutecznie myje skórę dziecka, nie naruszając jej delikatnej struktury i warstw ochronnych, dzięki czemu stosowane może być codziennie. Z uwagi na delikatne składniki aktywne zalecane jest również dla dorosłych o szczególnie wrażliwej i suchej skórze. 
Zawiera wyciąg z łagodzącego rumianku, który skutecznie zapobiega i leczy wszelkie podrażnienia. Nie zawiera barwników
Cena i pojemność:
ok 2 zł / 100g 


Należę do mam,które do mycia dziecka używają płynów do kąpieli.Zaraz po narodzinach używałam zwykłego mydła ale po kilku dniach doszłam do wniosku że to nie dla mnie i zakupiłam płyn do kąpieli 3 w jednym z Johnso's baby.I nie ustanie z niego korzystam.Gdy w moje ręce trafiło zwykłe mydełko nie byłam zbyt zadowolona.Sceptycznie podchodzę do zwykłych mydeł dla dzieci.Jednak już przy pierwszej kąpieli i mi i córce to mydełko przypadło do gustu. Po wyjęciu go z opakowania,mogłam poczuć bardzo delikatny zapach.Mydło,bardzo dobrze rozprowadza się po skórze dziecka,przy tym delikatnie się pieni.Pozostawia skórę bardzo delikatną i przyjemną w dotyku.Skóra jest widocznie odświeżona.Szybciutko zmywa się ze skóry.Nawet sama zabawa uciekającym mydełkiem z rąk sprawia mojej księżniczce sporo radości.Nawet kilka razy sama myła sobie brzuszek trzymając w rączce mydełko.Zadowolenie na jej twarzy było bez cenne.

PLUSY:
- przyjemny zapach
- wygodne w użyciu
- nawilża skórę
- dobrze się pieni
- łatwo zmywa
- niska cena
MINUSY:
- brak

Czy poleciła bym mydło toaletowe Bambi baby innym mamą?Zdecydowanie TAK

1 komentarz:

Joasia1755. blogspot. com pisze...

fajny blog w wolnej chwili zapraszam do mnie pozdrawiam

joasia1755.blogspot.com

Prześlij komentarz