wtorek, 23 października 2012

Acne Mask od NovaClear - recenzja

Jakiś czas temu,udało mi się trafić do grona 300 blogerek które miały możliwość przetestowania produktów firmy NovaClear.
Opis producenta:
Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.
Cena i pojemność:
 ok 50 zł /50g


Opakowanie maseczki jest bardzo poręczne i wygodne.Maskę bardzo łatwo wyciska się z tubki.Niestety tubkę bardzo ciężko się otwierało jak i zamykało.Maskę używałam przez kilka dni.Po wyciśnięciu z tubki jest to bez barwna masa przypominająca sylikon.Zapach lekki choć typowo chemiczny.Mi niestety nie przypadł do gustu.Po nałożeniu na twarz i zaschnięciu przybiera biały kolor i bardzo zaschniętą konsystencję.Ściąga skórę twarzy,co daje lekkie uczucie dyskomfortu.Maseczkę bardzo łatwo zmywa się z twarzy.Opakowanie jest bardzo wydaję, potrzeba nie wiele aby pokryć całą twarz.Po kilku dniach stosowania,niestety nie zauważyłam wielkich efektów.Jednym z nich jest to że moja skóra aż tak się nie błyszczy.Niestety nie wyeliminowała krost oraz zaczerwień.

PLUSY:
- wydajny
- łatwo się rozprowadza
- łatwo się zmywa
- wygodne, poręczne opakowanie
- skóra staje się matowa
MINUSY:
- ciężkie otwieranie
- brak większej skuteczności
- cena

Czy poleciła bym ten produkt?Raczej nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz