poniedziałek, 8 października 2012

MAM Baby Bottle Circles - recenzja

To już trzeci produkt jaki otrzymałam do testowania od firmy MAM Baby.Jest to butelka 330 ml. Dla mojej kochanej księżniczki wybrałam kolor różowy.Chociaż butelki dostępne są w różnych wariantach:
- różowym
- zielonym
- niebieskim

Butelka jest bardzo przyjemna dla oka,ma stonowany kolor.Jest ozdobiona w kolorowe kółka przypominające kwiatki.Dzięki dużemu otworowi,bez problemu do butelki mogę wsypać mleko modyfikowane czy każdy inny specyfik,bez obawy że przez przypadek coś,gdzieś mi się rozsypie.Wygodny kształt butelki ułatwia jej trzymanie,nawet przez takiego małego szkraba jakim jest moja córeczka.Delikatny silikonowy smoczek posiada wypustki,które idealnie odprowadzają powietrze i smoczek dzięki temu nie zatyka się.Dodatkowym atutem jest to że butelka posiada zatyczkę, dzięki której nic się nie wyleje nawet gdy przechylimy ją do góry nogami.A co do utrzymania czystości butelki,to jestem bardzo zadowolona.Myje się szybko i sprawnie,mleko nie przywiera do ścianek,a gdyby na dłuższym spacerze lekko nam zakisło,co się niestety zdarza to wystarczy odparzyć butelkę i jest jak nowa.Butelka posiada również,widoczną i dokładna miarkę,która zdecydowanie ułatwia porcjowanie mleka.



PLUSY:
- wygodny kształt butelki i smoczka
- jedwabisty,silikonowy smoczek
- łatwa w utrzymaniu czystości
- duży otwór
- zatyczka zapobiegająca wylewaniu
- przyjazne dla oka kolory
MINUSY:
- cena (30,90) jak dla mnie to dość dużo



Czy poleciłam bym innym mamą butelkę MAM ? TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz