poniedziałek, 8 października 2012

Innowacyjny smoczek MAM Perfect 16m+ - recenzja

Czas na recenzję kolejnego produktu firmy MAM baby.Tym razem jest to smoczek MAM Perfect od 16 miesiąca.Jest to najcieńszy smoczek na świecie,ma tylko 2,28 mm.Sprzedawany jest jako pojedyńczy smoczek ale zawiera on zestaw.

W skład zestawu wchodzi:
- smoczek MAM Perfect
- pudełko do sterylizacji smoczka w mikrofalówce.



Na stronie producenta możemy przeczytać:
" Niezależne badania naukowe i medyczne wykazały, że istnieje bezpośredni związek między używaniem smoczka a rozwojem szczęki i zębów u dzieci. Już od pierwszym chwil życia, a nawet zanim jeszcze zaczną się pokazywać pierwsze zęby rodzice powinni zwrócić uwagę na wybór smoczka wpływającego pozytywnie na rozwój zgryzu. Należy kierować się ogólną zasadą: im bardziej smoczek jest miękki, cienki i im większą ma zdolność dopasowania, tym lepiej dla zębów i szczęki.Celem intensywnych medycznych i technicznych badań przeprowadzonych we współpracy z zespołem międzynarodowych uznanych ekspertów było zaprojektowanie smoczka, który zmniejsza ryzyko nieprawidłowego ułożenia zębów. Co wyróżnia smoczek MAM? Dzięki Dento-Flex® szyjka smoczka MAM Perfect jest o 60% cieńsza i trzy razy bardziej miękka* oraz ma większą zdolność dopasowania niż zwykły smoczek! Dzięki temu nic już nie przeszkodzi w prawidłowym rozwoju zębów"

Z wielkim zainteresowaniem czekałam aż dotrze do nas smoczek MAM Perfect.Wiele czytałam o nim w internecie i zainteresował mnie fakt że jest to najcieńszy smoczek na świecie,również zachęciło mnie to że nie powoduje wad zgryzu u dzieci.Z racji iż moja córcia należy do tych które bez smoczka nie zasną,chciałam w końcu znaleźć smoczek który mimo wszystko nie będzie szkodził jej sporej ilości zębów.O dziwo MAM Perfect bardzo przypadł do gustu zarówno mi jak mi mojej córci.Jest bardzo starannie wykonany.No i duży plus to dołączone do zestawu pudełko do sterylizacji.bardzo ułatwia samo przechowywanie smoczka jak i utrzymanie go w czystości.

PLUSY:
- nie powoduje wad zgryzu
- najcieńszy smoczek na świecie
- łatwy w utrzymaniu czystości
- pudełko do sterylizacji w zestawie
-cienki
- solidnie wykonany
- wyjątkowe kolory
MINUSY:
- cena (32,50) dość sporo

Czy poleciła bym go innym mamą? Zdecydowanie TAK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz