piątek, 26 października 2012

1000 smaków świata - nowa współpraca

Wczoraj,mój ulubiony Pan listonosz zawitał do mnie z paczką od sklepu internetowego 1000smakówświata.pl



Sklep "1000 smaków świata" zaproponował mi degustację swoich produktów. Sklep zajmuje się sprzedażą wysyłkową kawy, herbaty, ziół i przypraw z całego świata.
Powstał, aby zaspokoić gusta najbardziej wymagających klientów, dlatego też oferuje atrakcyjny i szeroki wybór produktów w każdej kategorii . Stara się ciągle wprowadzać nowe, rzadko spotykane produkty na rynku. Produkty oferowane w sklepie są najwyższej jakości, do tego mają atrakcyjne ceny (dzięki bezpośredniej współpracy z importerami, bez pośredników). 
Zakupy można robić przez internet, na stronie www.1000smakowswiata.pl, wysyłka od 7 zł. 

W swojej szerokiej gamie produktów sklep oferuje: aromaty spożywcze, herbaty aromatyzowane (białe, czarne, mieszane, owocowe, pu-erh, rooibos, yerba mate, zielone, ziołowe), herbaty kwitnące, herbaty naturalne, przyprawy i zioła. (białe, czarne, pozostałe, yerba mate, zielone). 
Możemy wybierać także spośród dużego asortymentu kaw (zielone, mieszanki marcoli cafe, naturalne, aromatyzowane,rozpuszczalne). 

Produkty dostarczone zostały w hermetycznych opakowaniach. Jestem mile zaskoczona ilością otrzymanej herbaty i kawy.



1 komentarz:

Magdalena pisze...

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę z tego sklepu. Aromaty były spakowane wszystkie razem, słabo zabezpieczone. W wyniku czego jedna z większych buteleczek się potłukła i wszystko zostało zalane, łącznie z herbatami. Zadzwoniłam do nich a Pan Wojciech powiedział że to nie ich sprawa ani wina, bo on dobrze zapakował i się rozłączył. Potem odebrała jakaś kobieta i powiedziała, że on wyszedł podczas, gdy słyszałam w tle niemiłe komentarze ze, które leciały w tle. Dopiero, gdy poinformowałam sklep, że zgodnie z prawem o odstępstwie odeślę cały zamówiony towar i opiszę ich obsługę w necie zdecydowali się dosłać potłuczony olejek.

Prześlij komentarz