piątek, 26 października 2012

Sebium Pore Refiner - preparat zwężający pory - recenzja

Preparat ten otrzymałam w zamian za wypełnienie ankiety firmy Bioderma.Chcecie poznać moją opinie na temat tego preparatu?Zapraszam do lektury.
Opis producenta:
Preparat o działaniu korygującym dla skóry tłustej lub mieszanej z problemem rozszerzonych porów, spowodowanym nadmiernym wydzielaniem sebum, stresem, paleniem, zanieczyszczeniami itp. Poprawia wygląd skóry, czyniąc ją bardziej delikatną, gładszą i czystszą. Likwiduje niedoskonałości cery, zwęża pory i sprawia, że są mniej widoczne. Opatentowany kompleks Fluidactiv przywraca prawidłową jakość sebum, co zapobiega zatykaniu porów i tworzeniu się zaskórników. Dzięki działaniu przeciw wolnym rodnikom pozwala zachować naturalny blask skóry. Zmniejsza błyszczenie się skóry. Dzięki lekkiej, płynnej konsystencji błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę przyjemnie jedwabistą w dotyku. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż.
Cena i pojemność:
45 zł / 30 ml


Mam tłustą cerę i muszę przyznać, że jest to pierwszy krem, który mogę stosować pod podkład. Po nałożeniu skóra momentalnie staje się aksamitnie gładka, pory są zwężone, a w dodatku serum bardzo dobrze matuje.Fantastyczna rzecz. Najlepszy krem matujący. Powiem, że jest to jedyny krem, którego jestem w stanie używać.Efekt jest natychmiastowy i trzyma się aż do ponownego umycia buzi. Skóra nie świeci się, a uczucie świeżości, które daje jest po prostu wspaniałe. Czy zwęża pory? Na pewno są mniej widoczne, nie wiem co się stanie, gdy zrobi się przerwę w stosowaniu, bo ja nie zamierzam jej robić.Po nałożeniu podkładu, krem nie wałkuje się i nie tworzą się plamy, jak to często bywało z innymi produktami stosowanymi pod podkład. Próbowałam już różnych produktów zwężających pory, ale ten jest pierwszym, który nie działa tylko doraźnie. Rzeczywiście, może wysuszać delikatną skórę - na szczęście moja skóra w ogóle nie jest podatna na wysuszenie, zdarza mi się to jedynie w okolicach oczu. Osobom ze skórą łatwo się wysuszającą radzę używać go tylko raz dziennie i jedynie na te miejsca, gdzie skóra się przetłuszcza.
PLUSY:
- zwęża pory
- matuje
- dobra baza pod makijaż
- przyjemna konsystencja
- szybko się wchłania
- przyjemny zapach
- wygładza skórę

MINUSY:
- brak

Czy poleciła bym Sebium Pore Refiner od Biodermy?
TAK

2 komentarze:

Darin pisze...

Szczerze wypróbowałabym ten kremik !
Zapraszam na konkurs ! :D

Kinga pisze...

mam go tez, ale jeszcze nie próbowała, moze to błąd. teraz na pewno go spróbuje :)

Prześlij komentarz