piątek, 14 września 2012

Krem zdrowa pupka - skarb matki

No kochani to już mój ostatni produkt firmy skarb Matki który otrzymałam do przetestowania.
Z racji iż mojej córeczce dość rzadko zdarzają się odparzenia pupki musiałam troszkę poczekać aż będziemy miał okazję go przetestować.
Krem ten podobno ma łagodzić podrażnienia, zapobiegać odparzeniom.Hmmm czy aby na pewno?
Na co dzień używam znanego wszystkim Sudocremu.Jakoś od początku mu zaufałam i jeszcze nigdy sie nie zawiodłam.Tym razem chciałam sprawdzić jak zadziała krem zdrowa pupka.Po wieczornej kąpieli dokładnie posmarowałam odpowiednie części ciała mojego maluszka i czekałam na efekty.Używając mogę sprawdzonego kremu,rano było by po problemie.Jednak w tym przypadku było inaczej.Krem niestety nie załagodził podrażnień,pupka jak czerwona była wieczorem tak i rano.Nie chciałam narażać córeczki na jeszcze większy dyskomfort wiec użyłam naszego sprawdzonego kremu a ten odstawiłam na bok.
PLUSY:
- wygodne opakowanie
- ładny delikatnie miętowy zapach
MINUSY:
- ciężko się rozsmarowuje
- nie łagodzi podrażnień
- nie pomaga na odparzenia


Jest to kolejny produkt któremu mówię zdecydowane NIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz