piątek, 14 września 2012

Szampon dla niemowląt i dzieci - skarb Matki

Szampon dla niemowląt  i dzieci to już 3 kosmetyk tej firmy który biorę pod lupę.
I jakie są moje odczucia?Hmm użyłam go parę razy gdy kąpałam córkę. Szampon jest wydajny,dobrze sie pieni.Jest praktycznie bezzapachowy.Bardzo spodobał mi sie fakt iż nie szczypie w oczy.Sama wiem jakie to wkurzające gdy odrobina szamponu dostanie nam sie do oczu a co dopiero gdy dzieje się to dziecku.Pod czas mycie głowy szampon sprawuje się super,problemy zaczynają sie gdy chcemy go spłukać z głowy.Bardzo ciężko jest się go pozbyć,musi duuuużo wody upłynąć zanim główka dziecka będzie zupełnie bez piany. Po za tym córeczka na drugi dzień miała strasznie tłuste włosy.Wyglądała jakbym nie kąpała jej przez tydzień.Pierwszy raz spotkałam się z takim szamponem.
PLUSY:
- bezzapachowy
-nie szczypie w oczy
- dobrze się pieni
- wydajny
MINUSY:
-ciężko się spłukuje
- przetłuszcza włosy

Czy poleciłabym go wam??Zdecydowanie NIE i ja raczej na pewno więcej go nie użyje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz