piątek, 14 września 2012

Pomadka w sztyfcie - carmex

Chce przedstawić wam pomadkę firmy carmex.Jest to bardzo przydatny produkt na zbliżające się jesienne dni.Szukałam wielu pomadek do pielęgnacji ust ale ta jest wyjątkowo. Wyglądowo jakoś za bardzo mnie nie zachęcała ale pewnego chłodniejszego popołudnia wybrałam sie na spacer i w torebce był tylko carmex.Wiec postanowiłam go użyć.Delikatnie przejechałam nim po moich wargach.... i Proszę na początku cudowne uczucie mrowienia, później delikatne chłodzenie i czuć jak fantastycznie nawilża nasze usta.Zakochałam sie w nim i teraz nie ruszam się z domu bez tej pomadki.To dla mnie zdecydowanie nr 1 w tej kategorii.
 PLUSY:
- wydajny
- nawilża
- przyjemnie mrowi
- chłodzi
- niska cena
- duża dostępność
- chroni wargi
MINUSY:
-wygląd opakowania
- zapach


Ja pomadce Carmex mówię zdecydowane TAK!

1 komentarz:

Annorlunda pisze...

Tez uwielbiam Carmex!



zapraszam do mnie w wolnej chwili
minmakeuptable.blogspot.com

Prześlij komentarz