środa, 27 lutego 2013

Zabawka sztruksowa z piszczkiem - recenzja

Kochani dziś mam dla was recenzję produktu który był dla nas ogromną niespodzianką.
Jakiś czas temu nasz Pan listonosz odwiedził nas z przesyłką w Której znalazłyśmy zabawkę sztruksową z piszczkiem  z buzią pieska.Ja byłam strasznie zaskoczona.


Otwierając kopertę zastanawiałam się co to takiego jest,jednak moje inteligentne dziecko nie kazało mi się długo zastanawiać.Od razu złapała piszczka do ręki i nie chciała oddać.Od tamtej pory to jedna z jej ulubionych zabawek.

Na stronie producenta znalazłam takie informacje:
EDUKACYJNA I WIELOZADANIOWA:
  • rozwija koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową
  • dźwięk piszczka wzbudza zainteresowanie dziecka i uczy związków przyczynowo-skutkowych
  • pomaga ćwiczyć motorykę i umiejętności manualne dziecka (chwytanie, przekładanie, itp.)
  • różnorodność kolorów i struktur uczy ich rozróżniania i wpływa na pozytywny rozwój dziecka
  • elastyczny gryzak koi podrażnione dziąsła podczas wyrastania pierwszych ząbków 

Zabawka jest odpowiednia dla dzieci od 6 miesiąca życia
Cena około 15 zł
wysokość : 25 cm


Zabawka znajduje się w prostym opakowaniu,bardzo łatwo ją wyjąć.Sama w sobie nie zawiera nic zbędnego.Jest prosta ale niezwykła. Piszczek znajdujący się wewnątrz działa przy najmniejszym ściśnięciu co bardzo ułatwia dziecku zabawę.Intensywne połączenie czerwieni i turkusy z pewnością przyciągnie nie jedno oko nie tylko dziecięce.W dotyku zabawka jet wykonana z bardzo przyjemnego sztruksu.Uszy naszego pieska delikatnie szeleszczą przy dotyku co daje dodatkową "frajdę" dziecku. Gryzak w kształcie kwiat z pewnością ukoi nie jedne swędzące dziąsełka.My jako testerki jesteśmy bardzo zadowolone!
Czy poleciłabym tą zabawkę innym mamą? Zdecydowanie tak i moja córeczka jest identycznego zdania.




Chciałabym was również serdecznie zaprosić do odwiedzenia profilu BabyOno na Facebooku Tutaj
Myślę że każdy z was znajdzie tam coś dla siebie!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Ale fajniutka :)

Prześlij komentarz