środa, 27 marca 2013

Somersby - stay open minded

Moi drodzy,wczoraj zagościła u mnie paczka od samego Lorda Somersby w ramach akcji ambasadora streteetcom.


Myślę że bardzo wielu z was miało już styczność ze stroną streetcom.pl
Dzięki rejestracji na tej stronie mamy możliwość wzięcia udziału w wielu akcjach dotyczących testowania przeróżnych produktów.Ja na swoim koncie mam już udział w kilku kampaniach a ta jest kolejna.
Nie spodziewałam się AŻ tak pokaźniej paczki.Już jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

Moja paczka zawierała:
- 24 butelki 500ml piwa Somersby
- szklankę Somersby
- karty do gry
- smycz
- ulotki
- przewodnik Ambasadora








Postaram się na bieżąco relacjonować wam efekty testowania.Już dzisiaj kilka bliskich mi osób wyraziło chęć przetestowania i spróbowania piwa.( wcale się im nie dziwie )
Testowania będzie bardzo interesujące a efekty wkrótce :)

1 komentarz:

Kinga pisze...

gratuluje i zazdroszcze :)

Prześlij komentarz