poniedziałek, 18 marca 2013

Domowe SPA - Maska siaczkowa dr Dudy

Jakiś czas temu w moim domu zagościły Kosmetyki Uzdrowiskowe dra dudy TM.
Do testowania tych produktów podeszłam z wielkim zainteresowaniem gdyż nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami na bazie wody siarkowej.Ale stało się.Przetestowałam je a teraz czas na recnzję.

 Na pierwszy ogień poszła maska siarczkowa.


Opis od producenta:
Hypoalergiczna "MASKA SIARCZKOWA" (KREM) na bazie wody siarczkowo-siarkowodorowej słonej ze źródła "ZUZANNA" Las Winiarski k. Buska-Zdroju dzięki zawartości siarczków i wodorosiarczków oraz licznych biopierwiastków posiada następujące właściwości pielęgnacyjne skóry: pielęgnuje skórę suchą, zrogowaciałą, nadmiernie złuszczającą się (szczególnie w okolicy stawów), oddziaływuje po masażu nią na skórę kojąco przynosząc ulgę zmęczonym i obolałym nogom, usuwa z powierzchni skóry obumarłe komórki (peeling), ułatwia naturalną regenerację suchej i popękanej skóry na piętach, łokciach i stopach, zmniejsza lub usuwa rozstępy i cellulit, ujędrnia, wygładza i napina skórę, dzięki czemu wysmukla i modeluje sylwetkę, pielęgnuje skórę o rozszerzonych naczyńkach i skłonności do czerwienienia się oraz skórę nadmiernie złuszczającą się (np. w łuszczycy i egzemach), masaż "maską siarczkową" pobudza mikrokrążenie w skórze, co znacznie przyspiesza przemianę materii, daje uczucie relaksu i świeżości, wywiera korzystny wpływ na jędrność, elastyczność, gładość ud, bioder i pośladków, zapobiega odleżynom, pieluszkowemu i pieluchomajtkowemu zapaleniu skóry.

Cena/waga:
ok 25 zł / 500g

Maskę tę można stosować przed kąpielą jak i po.Ja wykorzystałam ją na oba sposoby.Konsystencja jest troszkę kleisto oleista ale łatwo się rozsmarowuję i szybko wchłania.Byłam pod wrażaniem tego jak moja skóra wyglądała po zastosowaniu tej maski.O dziwo nawilżenie i jędrność skóry utrzymywały się przez parę dni.Nie czułam konieczności powtarzania tego zabiegu na drugi dzień.Nie wiem dlaczego ale zapach kojarzy mi się z różami.Jest delikatny,przyjemny i bardzo relaksujący.Po ciężkim i nerwowym dniu chętnie sięgałam po nią aby swoim zapachem i działaniem pomogła mi się odprężyć i zrelaksować. Maska znajduję się w sporym,solidnym opakowaniu.Wygodne zamykanie.Na etykiecie znajdują się wszystkie potrzebne mi informację.Etykieta sama w sobie jest troszkę słabej jakości,szybko się niszczy :( Ale w kosmetyku nie zależy nam na etykiecie a na jakości i efektywności danego produktu.A te kryteria Maska siarczkowa spełnia w całości.
Czy poleciła bym ten kosmetyk? Zdecydowanie TAK

Kochani jeśli bliżej chcecie poznać Kosmetyki Uzdrowiskowe dra dudy TM. serdecznie zapraszam was na stronę internetową TUTAJ    oraz na profil dra Dudy na Faceboku TUTAJ

2 komentarze:

Kinga pisze...

przydałaby i mi sie taka maska :)

Świat Anastazji pisze...

Po takiej recenzji aż chce się użyć takiej maski :) pozdrawiam http://swiatanastazji.blogspot.com/

Prześlij komentarz