niedziela, 17 marca 2013

Artess.pl - zatrzymaj chwile szczęścia

Moi drodzy,nadszedł czas abym przedstawiła wam coś niesamowitego.Coś co zapiera dech w piersiach.
Każdy z nas chciałby zatrzymać te najpiękniejsze chwile jak najdłużej,dlatego też w dzisiejszych czasach każde dziecko ma multum zdjęć i filmików ze swoimi wyczynami.ja chciałabym wam przedstawić coś co zatrzyma te szczęśliwe chwile na dłużej,coś co przywoła fantastyczne wspomnienia.Taką cudowną rzecz ma dla zaoferowania wam firma Artess.pl


W obecnej chwili na naszym rynku dostępne są rożnego rodzaju gadżety tworzące pamiątki dla nas,dzieci,dziadków itp. Ja chce przedstawić wam coś innego,wyjątkowego.Dziś przybliżę wam co to takiego metalizacja przedmiotów.

Na początek może jednak kilka słów o firmie Artess.pl:
Działamy na rynku od kilku lat, posiadamy doświadczenie w metalizacji przedmiotów. Sami opracowaliśmy tę technologię . Jest to artystyczny proces składający się z wielu etapów nadający przedmiotom niespotykany wygląd.
Metalizujemy przedmioty dostarczone przez Klientów, a także oferujemy zakup gotowych pamiątek. Potrafimy dostosować się do niestandardowych zleceń.
Proces metalizacji pozwala wydobyć z przedmiotów codziennego użytku, pamiątek prawdziwe piękno i charakter, tworząc niepowtarzalną strukturę, która ma antyczny wygląd. Gwarantujemy fachową i szybką obsługę, metalizacja  dostarczonych przedmiotów trwa do 5 dni. Bezwzględnie dotrzymujemy terminów.
Masz zachowane buciki swojego dziecka, w których zrobiło ono swój pierwszy, życiowy krok? A może przechowujesz jego ulubioną zabawkę? Pragniesz zachować tego rodzaju pamiątkę, ale obawiasz się jej zniszczenia lub zagubienia w miarę upływającego czasu
Metalizacja przedmiotów, czyli proces uszlachetniania pamiątek i nadawania im niezwykłego, trwałego, antycznego i bardzo artystycznego charakteru. Procesowi metalizacji możesz poddać buciki swojego dziecka, smoczek, czy też inną ulubioną zabawkę. W ten sposób stworzysz bardzo osobistą i oryginalną pamiątkę, która nigdy się nie zniszczy i nie zagubi. 
Dzieci tak szybko rosną, że pragniemy nie raz zatrzymać czas. Jednak to jest niemożliwe, ale możemy zachować pamiątki z okresu dzieciństwa, które za każdym razem będą przywoływać niezwykłe chwile szczęścia i uśmiechu całej rodziny.
 Zapoznaj się z naszą ofertą, możesz przesłać nam przedmiot do metalizacji lub kupić gotową pamiątkę i dodać do niej grawerowaną dedykację własnego autorstwa.

 Metalizacja ? zatrzymuje chwile szczęścia i zamyka je w oryginalnych pamiątkach!

 W skład pamiątki wchodzi: 
- metalizacja "bucików, jak i innych przedmiotów" przesłanych do nas 
- drewniana lakierowana podstawka o wymiarach 29cm x 19cm 
- drewniana lakierowana ramka na zdjęcie o formacie 10cm x 15cm 
- tabliczka z Twoją dedykacją

Kilka słów ode mnie:
Po wypełnieniu formularza,zapakowałam w kopertę rzeczy które chciałam poddać metalizacji.Z pośród wielkiego wyboru modeli do realizacji ja wybrałam MODEL 5GS.
Strasznie byłam ciekawa jaki będzie efekt końcowy.Metalizacji poddałam pierwszy smoczek mojej córeczki i przypinkę do smoczka,która towarzyszyła nam od pierwszych dni jej życia.To był taki nasz znak rozpoznawczy.


Po paru dniach listonosz dostarczył do mojego domu starannie zapakowaną paczkę.Nie spodziewałam się ze cały proces przebiegnie tak szybko.Wszystko było dokładnie zapakowane.Każdy element osobno owinięty w papier i zabezpieczony folią bombelkową.Po wyjęciu wszystkich części z paczki,moim oczom ukazało się coś niesamowitego.Nie spodziewałam się tak fantastycznego efektu.




To co tworzy firma Artess.pl jest niesamowite.To wyjątkowa pamiątka dla nas i dla naszych dzieci.Jestem przekonana że gdy moja córka dorośnie,również będzie zachwycona tak wspaniałą pamiątką. Zmetalizować można prawie wszystko.Pewnie niejednemu z was przeszło przez głowę czytając ten tekst co ja mógłbym/mogłabym zmetalizować i jaką stworzyć pamiątkę dla mnie,dziecka czy dziadków.Wielką zaletą metalizacji jest to że każdy produkt jest inny,ooryginalny i stworzony właśnie dla nas.To nasze chwile zatrzymuje i sprawia że wiele wspomnień powraca.

Ja jestem niesamowicie wdzięczna Panu Tomaszowi za możliwość bliższego poznania tak cudownych pamiątek.Myślę że to pierwsza tak wyjątkowa pamiątka w moim domu ale nie ostatnia.
Jeśli chcecie skprzystać z usług firmy Artess serdecznie zapraszam was do odwiedzenia ich strony internetowej Tutaj
Oraz do odwiedzenia ich profilu na Facebooku Tutaj 
Naprawdę WARTO!!! 

1 komentarz:

Kinga pisze...

świetne,normalne śliczne to wygląda :)

Prześlij komentarz