czwartek, 3 stycznia 2013

Dąbrowski - potęga natury w atrakcyjnej cenie

Jakiś czas temu udało nawiązać współpracę z firmą Dąbrowski. Trafiłam na nich całkiem przypadkiem szukając płynu do kąpieli dla mojej córeczki.Bardzo zaciekawił mnie ich asortyment i to że mają tak przystępne ceny.Postanowiłam do nich napisać.
Po wymianie kilku bardzo miłych maili.Czekałam już tylko na paczkę.W końcu jest.Dziś dotarła do mnie fantastyczna przesyłka!

Dąbrowski to nowa firma wprowadzająca na polski rynek produkty marki DOCTORLINE I LIABEL
Ceny w swoim sklepie internetowym mają wyjątkowo niskie.Postaram się bardzo dokładnie przetestować produkty które otrzymałam i zdać wam dokładną relacje.
Asortyment sklepu jest bardzo różnorodny, poprzez środki czystości,kosmetyki i produkty dla dzieci
Ja w swojej paczce od firmy Dąbrowski znalazłam:
- piankę pod prysznic dla dzieci owocową
- płyn zmiękczający orchidea i borówka
- Krem na celulit super aktywny



Jeżeli chcielibyście bliżej poznać asortyment firmy Dąbrowski zapraszam was serdecznie na ich stronę internetową Tutaj
Nie bawem powinny pojawić się recenzje otrzymanych przeze mnie produktów

3 komentarze:

miraga pisze...

Nie znam tej marki, ale mnie zainteresowałaś.

Unknown pisze...

Bo to nowa firma,która dopiero wchodzi na rynek.Póki co użyłam na własne ręce piankę do kąpieli i się zakochałam!Zobaczymy jakię będę miała wrażenia po dłuższym stosowaniu.

Unknown pisze...

Gratulacje ciekawej współpracy-czekam na efekty

Prześlij komentarz