czwartek, 6 grudnia 2012

Beauty line - naturalne piękno - recenzja 2

Chce przybliżyć wam kolejny produkty z serii Beauty line.Tym razem sa to musli wielozbożowe z owocami moreli,ananasa i papai.

Opis producenta:
Receptura musli została opracowana na bazie kompozycji pełnoziarnistych zbóż oraz owoców moreli, ananasa i papai. Produkt posiada wysoką zawartość naturalnych składników: błonnika pokarmowego, miedzi i tiaminy, jest również źródłem żelaza, cynku, magnezu i witaminy B6 i niacyny. Cynk jest konieczny do zachowania zdrowej skóry, włosów i paznokci, witamina PP uczestniczy w utrzymaniu odpowiedniej struktury i funkcji skóry oraz aktywuje mikrokrążenie skóry głowy a miedź pomaga w zachowaniu prawidłowej pigmentacji skóry i włosów. Błonnik pokarmowy jest niezbędnym składnikiem codziennej diety.
Musli Beauty line to świetny pomysł na pożywne i zdrowe śniadanie dla całej rodziny. Dostarcza energii na wiele godzin będąc jednocześnie wspaniałym uzupełnieniem codziennej diety w wiele witamin i składników odżywczych.

Kompozycja pełnoziarnistych zbóż, owoców moreli, ananasa i papai
Wysoka zawartość błonnika pokarmowego, miedzi i witaminy B1 (tiaminy)
Źródło żelaza, cynku, magnezu i witamin: B6 oraz B3 (niacyny)

Bez dodatku substancji wzbogacających.







Mniam, można podawać tradycyjnie z mlekiem, jogurtem, a także jeść jako przekąskę samą (uwielbiam tak podjadać musli). Tradycyjnie jednak zjadałam rano porcję musli z mlekiem w miseczce. W smaku były bardzo smaczne. Wiem, że po takim śniadaniu dostarczyłam organizmowi nie tylko dawkę witamin, błonnika ale wiem, że zjadłam coś pożywnego, gdyż miseczka musli 'trzymała' mnie do południa i byłam nasycona. W sezonie wakacyjnym do musli dodaje jogurt i np. truskawki - śniadanie lub przekąska - mega! palce lizać! Beauty line - naturalne piękno - z tym musli miałam pierwszy raz do czynienia i naprawdę jest godne polecenia. Nie tylko dla osób, które chcą zrzucić parę kilogramów, ale jest ono dla wszystkich, którzy chcą zjeść coś smacznego i zdrowego. Jeżeli tylko spotkam to musli w sklepie na pewno kupię inny smak. 
 Fioletowy kartonik a w nim torebka z musli. Nawet bez otwierania pudełka widać, co znajduje się w środku - dzięki dwóm okienkom może zajrzeć "do środka" ;) Musli jest różnorodne, można znaleźć nie tylko wiele kształtów ale i kolorów. Znajdziemy w nim: owoce: "drobne kostki" i "średniej wielkości wiórki" oraz zboża pod postacią "płatków", "chrupek" i "ziarenek
Musli to może niektóre z Was zaintrygować, ponieważ w odróżnieniu do wszystkich innych mi znanych jest mało słodkie, a nawet bym powiedziała, że wcale nie ma w sobie słodyczy, prócz napotkanych owoców. Powiem szczerze, że bardzo mi taka wersja odpowiada. Co dla mnie ważne, musli to nie mięknie pod wpływem mleka - jest ciągle chrupiące i smaczne nawet gdy nieoczekiwanie zadzwoni domofon i trzeba przestać konsumować ;) Musli jest idealne również na sucho jak i z dodatkiem jogurtu naturalnego. 
Takie śniadanie jest bardzo w moim guście, lubię zjeść szybki i treściwy posiłek, który da mi wiele energii i na długo zaspokoi mój głód.
 
 

1 komentarz:

patrzę_bo_mogę pisze...

Uwielbiam musli, to wygląda apetycznie, ja też miałam u siebie recenzję musli, ale firmy Fifi. zapraszam cie do siebie www.mamaisyn.blogspot.com

Prześlij komentarz