środa, 5 grudnia 2012

Beauty line - naturalne piękno - recenzja

Minęło już sporo czasu od momentu kiedy otrzymałam przepyszny baton musli z owocami żurawiny i czerwonej porzeczki,ale jak pisałam ostatnio biorę się ostro za siebie i staram nadrobić zaległości.

Opis producenta:
Receptura oparta została na bazie mieszanki różnych gatunków zbóż, owoców żurawiny i czerwonej porzeczki, dzięki którym baton charakteryzuje się wysoką zawartością naturalnego błonnika pokarmowego -  niezbędnego składnika codziennej diety, dającego przez długi czas uczucie sytości.
Baton musli Beauty line to idealna przekąska, która szybko dostarczy energii na dłuższy czas w każdych warunkach - w pracy, w domu, podczas wyjazdu i w szkole.

Wysoka zawartość błonnika pokarmowego
Bez dodatku substancji wzbogacających



Baton ten to świetna przekąska w czasie pracy, jest zdrowa i smaczna - jak najbardziej polecam. Batony wielozbożowe są rewelacyjne jeśli chcemy zjeść coś pożywnego i utrzymać przy tym zgrabną sylwetkę. Mają w sobie dużo błonnika. Zamiast zapychać się pustymi kaloriami możemy sięgnąć po zdrowy posiłek w postaci batonika :) ja jestem fanką przeróżnych zbożowych batonów więc również i ten przypadł mi do gustu i skradł podniebienie.
Batonik znajduje się w przezroczystej foli - od razu można zauważyć jaki "jest bogaty" :)
Nie owijając w bawełnę od razu powiem, że jest to najsmaczniejszy baton musli jaki miałam okazję bliżej poznać. Ten pełnoziarnisty batonik jest naszpikowany ziarnami zbóż oraz owocami żurawiny i czerwonej porzeczki, choć tak naprawdę owoców w stosunku do zbóż jest mało, ale wystarczająco na tyle aby móc rozkoszować się ich smakiem i aromatem. Baton smakował wyśmienicie, nie tylko mnie ale również mojemu synkowi. Jedyne co mogę powiedzieć na minus, to to, że baton jest za mały ;) Jedna porcja skutecznie zaspokoi głód, ale oczy i buzia chce jeszcze tej pyszności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz