czwartek, 27 września 2012

Uwielbiam chałwę! - nowa współpraca

No kochani ten tydzień chyba będzie hojny w kolejne paczki.A zdradzę wam w sekrecie że jeszcze na kilka czekam.
Tym razem trafił do mnie produkt który uwielbiam - chałwa od firmy Odra


Jakiś czas temu nawiązałam kontakt mailowy z wyżej wymienioną firmą.jaka była moja wielka radość gdy dziś do mojego domu zawitał kurier ze słodką przesyłką.
Może na początek powiem wam troszkę o samej firmie.

"Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych „Odra” SA z siedzibą w Brzegu należy do jednej z największych firm cukierniczych w Polsce. Dzięki 60-letniemu doświadczeniu w produkcji słodyczy Firma osiągnęła mocną i stabilną pozycję na polskim rynku słodyczy, a marka Odra cieszy się dużą popularnością wśród Konsumentów. Sztandarowym produktem Firmy jest chałwa.W trosce o zadowolenie Klientów, Odra nieustannie podnosi jakość oraz bezpieczeństwo zdrowotne wytwarzanych produktów, co potwierdzają wdrożone w tym zakresie wymagania dwóch corocznie certyfikowanych standardów: IFS i BRC.Produkujemy chałwę od 1951 r. według oryginalnej receptury. Jako jedyni w kraju zachowaliśmy tradycyjną, ręczną metodę wytwarzania. Dzięki temu nasza chałwa ma wyśmienity bardzo delikatny smak."


Osobiście jestem wielką wielbicielką chałwy.Mam nadzieję że przygotuje z niej jakiś pyszny deser i napisze o tym na blogu.

Drugi produkt jaki znajdował się w paczce wraz z chałwą to  produkty firmy OTMUCHÓW.

Wspomnę wam troszkę o samej firmie.

"Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. to przedsiębiorstwo zatrudniające 840 osób zlokalizowane w południowej Polsce.Firma posiada ponad 50-letnią tradycję jako producent wyrobów z grupy słodyczy.Obecnie specjaliujemy się w produkcji płatków kukurydzianych

i innych zbożowych produktów śniadaniowych do spożywania z mlekiem oraz chrupek kukurydzianych i prażynek, należących do grupy tzw. przekąsek.Tradycją naszej firmy jest dbałość i ustawiczna troska o pełne zadowolenie naszych klientów. Wszystkie nasze wyroby spełniają wymagania sanitarne i jakościowe Unii Europejskiej."

Ja do przetestowania otrzymałam:
- 2 batony musli wielozbożowe z owocami żurawiny i czerwonej porzeczki
- musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai 



Ja zabieram się do testowania tych pyszności.A was serdecznie zapraszam do odwiedzenia stron internetowych wyżej wymienionych firm oraz polubienia chałwy na FB.
Strona internetowa  firmy Odra tutaj
Strona internetowa  firmy Otmuchów tutaj
Profil chałwy na Facebooku tutaj

1 komentarz:

miraga pisze...

To ja czekam na ten deser.
Gratuluję, widzę, że coraz wiecęj współprac u Ciebie :).

Prześlij komentarz