środa, 26 września 2012

Polecają mojego bloga - duma rośnie

No kochani to jest chyba przełomowa chwila w żywotności mojego bloga.
Jakiś czas temu trafiłam na portal kosmeland.pl.




Kosmeland.pl to portal tematyczny. Swoje treści skupia przede wszystkim wokół takich zagadnień jak:

  • kosmetyki dla noworodków, niemowląt i dzieci
  • kosmetyki dla kobiet w ciąży i po urodzeniu dziecka
  • preparaty i leki bez recepty

…. czyli wszystko, co związane z pielęgnacją mamy i malucha

"Z myślą o wszystkich rodzicach szukających najlepszych produktów do higieny i pielęgnacji swoich dzieci powstał kosmeland.pl. Pierwszy kosmetyk został  nieśmiało zaprezentowany na początku lutego 2011 roku. Przez te 1,5 roku przy współpracy z wieloma markami, firmami kosmetycznymi oraz nieocenionej pomocy Agencji PR baza wzbogaciła się o ponad 1600 wpisów – prezentacji produktów, całych serii, artykułów, nowości oraz recenzji. Baza kosmeland.pl jest regularnie wzbogacana, każdego dnia pojawiają się nowe prezentacje produktów w poszczególnych kategoriach."

Portal ten poleca mojego bloga jako testującej mamy.Jestem z tego bardzo dumna.
Tym samym bardzo serdecznie chciałabym was zaprosić do odwiedzenia portalu kosmeland.pl również na Facebooku link znajdziecie Tutaj 

SERDECZNIE WAS ZAPRASZAM!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz