wtorek, 25 września 2012

Nowa współpraca - SUDOMAX

Juz mówiłam wam dzisiaj że wczorajszy dzień była dla mnie bardzo udany.Oprócz wcześniejszej współpracy z firmą Petracell dotarła do mnie również paczka od firmy SUDOMAX.


Co to jest krem SUDOMAX?

"Krem SUDOMAX to niezwykle delikatny, hipoalergiczny i antybakteryjny krem ochronny, stworzony z myślą o wyjątkowo delikatnej i "bezbronnej" skórze - skórze małego dziecka. Krem przeznaczony jest przede wszystkim do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry w miejscach podrażnionych oraz w tzw. strefie okołopieluszkowej.
Krem SUDOMAX może być stosowany również przez dorosłych."


Bardzo chętnie zabiorę się za przetestowanie kremu,ponieważ jestem wierną fanką kremu o podobnej nazwie a wam wszystkim dobrze znanej. Zobaczymy czy Sudomax podbije moje serce..



1 komentarz:

Unknown pisze...

Też czekam na paczkę, bardzo jestem ciekawa różnicy między tym kremem, a innym o podobnej nazwie.
Zapraszam do mnie http://malinowachatka.blogspot.com/

Prześlij komentarz