piątek, 8 maja 2015

Cokolwiek to jest ja tego nie zrobiłam! :)

Oj tak moja córeczka to wyjątkowy urwis.Wszędzie jej pełno :)
Dziś chciałabym wam przedstawić produkt który bardzo dokładnie przetestowała moja córka.



Chciałabym przedstawić wam fantastyczny sklep z ciuszkami dla dzieci.Mianowicie jest to bodziakowo.pl
Z wielkiego asortymentu wybrałam dla mojej pociechy 2 koszulki. Nazwa sklepu sugeruje że w sklepie tym znajdziecie głownie body.Nic bardziej mylnego,możecie znaleźć tam również koszulki z długim i krótkim rękawkiem,czapeczki i śliniaczki.


Koszulki te są fenomenalne!
Jakość i wykonanie jest naprawdę pierwsza klasa.
Po jakości produktów 2 ważną dla mnie sprawą jest obsługa klienta.
Po dokonaniu łatwego zakupu na stronie bodziakowo.pl , na maila otrzymałam wiadomość że moje zlecenie zostało poddane realizacji.Później otrzymałam fantastyczny wierszyk informujący mnie o tym że moje zamówienie zostało zrealizowane i wysłane.Myślałam że to koniec mojego zdziwienia.Jednak myliłam się.
Po otworzeniu przesyłki znalazłam w środku taką oto karteczkę:


Nie mogę wyjść z podziwu jak ten sklep ma fantastyczne podejście do klienta.Dzięki takiej obsłudze poczułam sie bardzo wyjątkowo.Czuć że do każdego klienta podchodzą z sercem.Takim podejściem do mojej osoby sprawili że z ogromną przyjemnością jeszcze tam wrócę na kolejne zakupy.
Jak dla mnie całość tej współpracy jest na ogromną 6 z gigantycznym plusem.
CAŁYM SERCEM POLECAM!!


7 komentarzy:

Unknown pisze...

No gratki. Świetne koszuleczki :)

Unknown pisze...

Dziękuje :)

Kinga pisze...

mi tez bardzo podobaja sie ubranka z Bodziakowa:)

perla22 pisze...

bianka rozmiar jak trzyletnie dziecko:) ciekawe po kim taka wysoka:P

miraga pisze...

Rewelacja.

Unknown pisze...

Po tatusiu i mamusi :) Jak na 21 miesięczną dziewczynkę jest wysoka ale chudzielec z niej okropny.

Pata bloguje... pisze...

spersonalizowane, świetne!

Prześlij komentarz