niedziela, 2 grudnia 2012

Tbsport - ciuchowe objawienie cz1

Jakiś czas temu udało mi się skontaktować z przemiłymi ludźmi z firmy TBsport. Po pewnym czasie do mojego domu zawitała paczka która już na zawsze odmieniła moje spojrzenie na świat ciuchów.

Po podpisaniu karteczki przez listonosza postanowiłam delikatnie otworzyć paczkę i poznać się z jej zawartością.Moim oczom ukazała się miedzy innymi cudowna dzianinowa sukienka z wiązaniem pod szyją.Postanowiłam, że założę ją na wyjątkową okazję.I o dziwo już niedługo taka się nadarzyła.
Na święto 1 listopada postanowiliśmy całą rodzinką pojechać do krewnych z Podkarpacia. Tam okazało się że jedna z kuzynek ma urodziny.Wystroiłam moją pierworodna i sama postanowiłam założyć sukienkę od TBsport.
Cudowna dzianinowa sukienka idealnie komponowała się z jesiennym otoczeniem a ja sama byłam (o dziwo ) zachwycona moim wyglądem.Sukienka ta ma w sobie to coś. Coś co sprawia że chciałabym ją nosić,nosić i nie zdejmować.Wiele z was na pewno wie co się w takich momentach czyje.Każda z was ma ten ulubiony ciuch.
Wielu z nas zachwyca się zagranicznymi ciuchami,a już na pewno liczna część kobiet marzy o zakupach w Paryżu.Ja też należałam do tego grona póki nie poznałam bliżej ciuchów TBsport.Aż chciało by się powiedzieć "Cudze chwalicie swego nie znacie "
Teraz może coś więcej o samej sukience:
Opis produktu:
Sukienka dzianinowa,wiązana pod szyją,rękaw 3/4 z bufką, w kształcie trapezu.Idealna na zimowe dni.Materiał : wysokogatunkowa bawełna 95% oraz elastyn 5% , charakteryzuje się splotem o wysokiej gramaturze , oddychający,doskonale przepuszcza powietrze.PRODUKT POLSKI!
Cena:
50 zł
Dostępne rozmiary:
od XS do L


Według mnie sukienka ta ma w sobie coś wyjątkowego.Niby jest taka prosta,zwyczajna a jednak po założeniu kobieta może poczuć się elegancja i wyjątkowa.Jak dla mnie jest to strój który można założyć w niedzielne popołudnie,w wigilijny wieczór czy boże narodzenie.Sukienka ta jak i inne produkty firmy TBsport jest wyjątkowa i odpowiednia na każdą okazję.Materiał jest bardzo przyjemny w dotyku,po dłuższym noszeniu sukienka "nie pęczkuje " się. Po kilku praniach wygląda identycznie jak w chwili gdy wyjmowałam ją z paczki. Myślę że nie jedna z was mogłaby poczuć się w niej wyjątkowo.Ponadto warto wspomnieć że sklep TBsport posiada asortyment w rozmiarach Plus Size ( od XL do XXXXXL ) a jak dla mnie to spora zaleta.Można być pulchną i elegancką.


 PLUSY:
- fantastyczny materiał
- przepuszcza powietrze
- idealna na każda okazję
- dobrze się pierze
- materiał nie rozciąga się i "nie pęczkuje"
- przystępna cena
MINUSY:
brak!

Czy poleciłabym tą sukienkę?
Z czystym sumieniem TAK!

Jeżeli spodobała wam się dzianinowa sukienka z wiązaniem pod szyją to zapraszam was na stronę internetową firmy TBsport oraz na profil na facebooku Tutaj .Organizują na nim fantastyczne promocję oraz konkursy w których do wygrania sa ich produkty,

2 komentarze:

Kinga pisze...

sukienka pierwsza klasa,naprawdę ładnie lezy i ma sliczny odcień:)

Unknown pisze...

Tak sukienka jest genialna,na prawdę zakochałam się w ich produktach

Prześlij komentarz