środa, 10 października 2012

Krem pielęgnacyjny Bambi Baby - recenzja

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania kilka produktów od portalu kosmeland.pl .
Jednym z nich był krem pielęgnacyjny dla dzieci i niemowląt Babmi Baby.
Na początku sceptycznie byłam nastawiona do tego produktu.Nigdy wcześniej go nie używałam i nawet nigdy wcześniej nie wpadły mi w oko produkty z serii Bambi Baby.

Firma Savona o całej serii produktów Bambi Baby piszę tak:
"W trosce o zdrowie naszych najmłodszych milusińskich, wszystkie produkty z serii Bambi baby wytwarzane są na bazie składników najwyższej jakości, posiadają także wszelkie niezbędne certyfikaty i zezwolenia, jakie wymagane są od kosmetyków dla dzieci.
Wyjątkowo delikatna receptura kosmetyków Bambi baby sprawia, iż nie powodują one podrażnień skóry dziecka. Można je bezpiecznie stosować już od pierwszych chwil życia dziecka. Wszystkie kosmetyki linii Bambi baby przebadane zostały w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie."

Przy pierwszym użyciu zdziwiło mnie to że krem jest bardzo gesty i ciężko rozsmarowywało sie go na skórze dziecka.Pomyślałam, że pewnie bardzo długo będzie się wchłaniał i wcale tak dobrze nie nawilży skóry mojego dziecka.Jakież było moje zdziwienie gdy po chwili  cały krem idealnie się wchłonął,nie pozostawiając  tłustych smug na ciele.Sprawił że skóra była nawilżona i elastyczna.Krem stosowałyśmy po każdej kąpieli.Pachnie bardzo przyjemnie co sprawiło że na własnej skórze chciałam wypróbować jego działanie.Jest świetny.Wygodne i poręczne opakowanie ułatwia mi aplikacje kremu.Co prawda otwiera się go ciężko,ale to dla mnie plus ponieważ córcia uwielbia bawić się kremami i wyciskać je sobie na ręce.Fajne jest też to ze można stosować go zamiast oliwki i posiada pozytywną opinie Instytutu Matki i Dziecka.


PLUSY:
- szybko się wchłania
- dobrze nawilża
- ładnie pachnie
- nie pozostawia tłustych smug na ciele
- poręczne opakowanie
- pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka
- cena (6,75 zł )
MINUSY:
- bardzo gesty
- ciężko się rozsmarowuje
- ciężko się otwiera

Czy polecam go innym mamą ? TAK


1 komentarz:

dorota sosrodzice.pl pisze...

znam, sprawdza się nie najgorzej

Prześlij komentarz