piątek, 14 września 2012

Krem pielęgnacyjny - Skarb matki

Jakiś czas temu podjęłam współprace z firmą Skarb Matki,Otrzymałam od nich zestaw kosmetyków do przetestowania. Postanowiłam wam przypomnieć moje recenzje o tych produktach.Na pierwszy ogień idzie Krem pielęgnacyjny.
Krem ten jest wyjątkowo delikatny a ładny zapach utrzymuję się na skórze dziecka wyjątkowo długo.Dobrze nawilża i delikatnie koi podrażnienia na skórze. Moim zadaniem jest odpowiedni jako krem pielęgnacyjny do twarzy,przed wyjściem na spacer lub w chłodne dni.Konsystencja kremu jest lekko lejąca lecz z łatwością rozprowadza się po skórze i szybko wchłania.Tubka kremu jest wygodna i łatwa w użyciu.Nie wyślizguje się z rąk.Całe opakowanie jest dość skromne ale urocze.Moim zdaniem mogłoby być bardziej nowoczesne.Zamykanie dość trudno otworzyć i zamknąć,To niby dobrze bo dziecko samo nie otworzy lecz, tubkę nawet dla mnie otwiera się trudno.
PLUSY:
- ładny zapach
- fajna konsystencja
- dobrze nawilża
- szybko się wchłania
- łagodzi podrażnienia
- wydajny
- wygodne opakowanie
MINUSY:
- ciężkie zamykanie
- mało nowoczesny wygląd opakowania






Mimo wszystko jednak polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz