wtorek, 28 sierpnia 2012

Słońce w kopercie - Sukienka Total Trust

Jakiś  czas temu spotkał mnie zaszczyt otrzymania wyjątkowej sukienki od firmy Total Trust.
Firm ta w swoim asortymencie ma sukienki długie jak i mini,oraz tuniki.
Ja do testów otrzymałam prześliczną żółciutką sukienka z cudnym wzorem na dole.

Sukienka jest w sam raz na lato.Idealnie nadaje się na letnie spacery brzegiem morza i nie tylko,popołudniowego grilla ze znajomymi czy wypad na zakupy.Jest bardzo uniwersalna.
Zalety:
- świetny materiał
- dobrze się pierze
- gumka przy dekoldzie idealnie się trzyma co sprawia że sukienka nie zsuwa się 
- dwa sznureczki można zawiązać na szyi lub zrobić z nich modą kokardkę
- nadaje się na każdą okazję
- jest lekka i zwiewna
- ma cudowne kwieciste wzory
- przystępną cena ( około 70 zł )

Ja jestem z niej bardzo zadowolona.To pierwsza tego typu sukienka w mojej szafie.Jakoś nigdy nie byłam skłonna do zakupy tego typu kreacji.Zawsze bardzo mi się podobały Panie przechadzające się po mieście w tego typu sukience lecz ja chyba nigdy nie miałam odwagi na taką kreacje.Teraz wiem jaki wielki błąd popełniłam.Czuje się świetnie w tej sukience,idealnie maskuje moje niedoskonałości pozostałe po ciąży.
Zdecydowanie polecam każdej pani która chce się czuć wyjątkowo i swobodnie.
Jeśli spodobała wam się ta kreacja zapraszam was na stronę allegro firmy Total Trust 


Oraz na stronę na Facebooku

Kliknij tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz