poniedziałek, 18 lutego 2013

Owocowe zapomnienie,balsam z Masła Shea

Dzięki wspaniałej współpracy z firmą e-fiore 100% z natury otrzymałam do przetestowania naturalny  balsam z masła Pomarańcza z Beta Karotenem.


Ta nowatorska formuła balsamów do ciała, które są krojone z bloków i sprzedawane na wagę różni się w zasadniczy sposób od istniejących dotychczas, podobnych produktów na rynku.
Receptura balsamów oparta jest na bazie wysokiej jakości składników naturalnych m.in. masło shea (karité), masło kakaowe, masło kokosowe, olejek migdałowy, olejek z pestek winogron i olej z nasion ryżu. To wyjątkowo cenne surowce do pielęgnacji skóry

Balsam do ciała z masłem shea i beta-karotenem jest naturalnym filtrem słonecznym, przeznaczonym do nawilżenia i natłuszczenia skóry suchej, wrażliwej, dojrzałej i podrażnionej.
Opóźnia starzenie się skóry i likwiduje zmarszczki, chroni skórę przed niekorzystnym działaniem wiatru, niskich temperatur i przed promieniowaniem UVB nadając jednocześnie skórze ładny odcień opalenizny. Przyśpiesza gojenie się ran, podrażnień i stanów zapalnych, likwiduje rozstępy na skórze i cellulit.










 Do testów otrzymałam 100 g słoiczek balsamu.Po otworzeniu poczułam niesamowity zapach cytrusów przenoszący mnie oczami wyobraźni do ciepłych krajów. To pierwsze moje spotkanie z naturalnymi kosmetykami ale jestem pod ogromnym wrażeniem. Balsam sam w sobie wydaje się dość gęsty i trudny do rozsmarowania.Jednak po nałożeniu na wybraną partię ciała błyskawicznie zmienia konsystencję w delikatną i  łatwą do rozsmarowania.


Po nałożeniu go skóra staje się zdecydowania bardziej nawilżona i jędrna a cudowny cytrusowa zapach sprawia że możemy się odprężyć i rozluźnić po ciężkim dniu w domu czy w pracy.Dzięki firmie e-fiore możemy szybko i wygodnie stworzyć w domu domowe spa.A nie jednej z nas się to przyda.
Czy ja poleciłabym innym balsam z Masła Shea pomarańcza z beta karotenem? Oczywiście że tak!
I powiem wam w sekrecie że już planuje zakup innych balsamów z Masła Shea.Aby zobaczyć czy tez są tak fantastyczne jak ten. Póki co balsam z Masła Shea pomarańcza z beta karotenem to dla mnie wielki HIT!






Jeśli i wy chcecie bliżej poznać produkty firmy e-fiore 100% z natury zapraszam was do odwiedzenia ich strony internetowej tutaj

3 komentarze:

Kinga pisze...

mam dwa mydełka od nich i bardzo mi sie podobaja :)

Unknown pisze...

Ich produkty są naprawdę świetne :)

zadzior pisze...

Na jak długo starcza takie 100g balsamu? :)

Prześlij komentarz