poniedziałek, 18 lutego 2013

Okrycie kąpielowe z kapturem Akuku - recenzja

Kolejnym produktem jaki otrzymałam w ramach współpracy od firmy Akuku jest okrycie kąpielowe z kapturem.


Wcześniej korzystałyśmy z córeczką z troszkę mniejszego okrycia które niestety to pewnym czasie bardzo się zmechaciło i zrobiło się strasznie nie przyjemne. Myślałam że tym razem też tak będzie.Czy i tym razem się rozczarowałam? Poczytajcie :)





Opis produktu:

Okrycie kąpielowe Akuku z kapturem wykonane jest z bawełny (82%) i poliestru (18%). Miękkie i przyjazne. Prać w sposób tradycyjny. Dostępne różne wzory haftów oraz w dwóch rozmiarach: 75x75cm  (kod produktu A0053)
i 94x94cm (kod produktu A0054).
Cena: ok 30 zł

Opinia:
Po otwarciu opakowania do moich rąk trafił cudownie miękki ręcznik. Byłam zachwycona,choć bałam się że tak cudownie delikatny i miękki będzie do pierwszego prania. Postanowiłam wypróbować go przy pierwszej nadarzającej się okazji. Przy kąpieli mojego małego promyczka sprawdził się idealnie.Kapturek fantastycznie zakrył główkę a mięciutkie okrycie dokładnie owinęło się w okół mojej pociechy. Później wyprałam go w 40 stopniach.Ku mojemu zdziwieniu nic się z ręcznikiem nie stało. Nadal jest przyjemny w dotyku.Nie zmechacił się. Zdecydowanie i z czystym sercem mogę polecić go każdej mamie!Nawet dla tych mniejszych maluchów ponieważ okrycie to dostępne jest e 2 rozmiarach.





Jeśli macie ochotę bliżej poznać produkty firmy Akuku serdecznie zapraszam was do odwiedzenia ich strony internetowej tutaj

Przypominam o konkursie w którym do wygrania są produkty marki Akuku

3 komentarze:

Unknown pisze...

Dziękuje,różowy i mięciutki :)

miraga pisze...

Superowe jest to okrycie kapielowe. :)

Unknown pisze...

śliczny, od razu widać, że delikatny, w sam raz dla maleństwa :)

Prześlij komentarz