środa, 19 grudnia 2012

Pomysł na.... prezent dla Niej

Na pewno wielu Panów przed świętami bożego narodzenia zachodzi w głową co kupić swojej ukochanej.
Szczerze przyznam wam racje że jest to trudny orzech do zgryzienia ale myślę że mogę wam troszkę ułatwić wybór.

Ostatnio zastanawiałam się co chciałbym dostać pod choinkę od mojego partnera.Szczerze mówiąc długo się zastanawiałam bo chciałabym aby było to coś oryginalnego i wyjątkowego. Kolejne perfumy zapychające moją szafkę odpadają.Kremy i inne kosmetyki to tez nic oryginalnego.
Pomyślałam sobie że może mogłabym dostać koszulkę nocną.Przeglądając asortyment sklepu recznikowo24.pl zauważyłam że mają spory wybór prześlicznych koszul i koszulek nocnych.
Zainspirowało mnie to do tego aby zaproponować wam ten pomysł.
Koszulki są eleganckie i seksowne.Nie jedna Pani chciałaby pokazać się swojemu mężczyźnie w takiej kreacji. taki nocny struj zawsze dodaje lekkiej pikanterii.A mina ukochanej gdy otwiera prezent na pewno będzie bez cenna.






Przeglądając asortyment sklepu recznikowo24.pl do gustu baaardzo przypadła mi koszulka nocna Miran.
Jak dla mnie posiada w sobie to coś co sprawia że bardzo chcę ją posiadać.Oczywiście w asortymencie jest jeszcze sporo innych koszulek,które posiadają różne wzory i kroje.Mnie urzekła ta.

Opis produktu:
Seksowna koszulka z elastycznej satyny i cienkiej siateczki na bokach. Przeźroczysta siatka dodaje tajemniczości i szczególnego wyrazu produktowi. Na biuście zdobiona haftem w kolorze malinowym na czarnej siateczce. Koszulka delikatnie dopasowana do sylwetki. polecamy paniom lubiącym komfort i elegancję. Skład: 97% poliester, 3% elastan.

Koszulka dostępna jest w 2 kolorowych wariantach:
- czerwona
- granatowa

Rozmiary dostępne to L i XL 

 Góra i dól koszulki wykończone są śliczną,delikatną koronką która całości dodaje niezwykłego uroku





Koszulka ta zdecydowanie jest elegancka i wyjątkowa myślę że to na prawdę fajny pomysł na prezent dla ukochanej.
Produkty w sklepie recznikowo24.pl są bardzo wysokiej jakości o ceny pasują do każdego portfela.
Jeśli poszukujecie jeszcze prezentów dla swoich najbliższych zajrzyjcie na recznikowo24.pl na pewno znajdziecie tam coś co usatysfakcjonuje was i waszych najbliższych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz