środa, 19 grudnia 2012

Pomysł na.... prezent dla malucha

Pare dni temu wspominałam wam że postaram się w tym tygodniu zaproponować wam prezenty dla waszych najbliższych,dziś chciałam wam zaproponować coś dla malucha.

Pewnie jeśli myślicie o prezencie dla malucha to zawsze na myśl przychodzi wam zabawka.A tu was zaskoczę :)

Będąc małą dziewczynką pod choinką znajdowałam przeróżne rzeczy,co roku były to inne zabawki ale niezmiennie rok w rok w paczce od mikołaja pod moją choinką pojawiała się piżamka.Razem z siostrą co roku dostawałyśmy inna,zabawniejszą i dostosowaną do wieku.
Gdy obie weszłyśmy już w okres pełnoletności mama zapytała nas co chciałyśmy dostać pod choinkę.A my ze zdziwieniem odpowiedziałyśmy : Jak to co? piżamę :) to już taka nasza rodzinna tradycja. U nas nie ma świat bez pizamy pod choinką.Ja teraz mając własną córkę wiem że będę ciągnąc dalej naszą tradycję.
Już schowane głęboko mam zabawki i piżamę :)

Szukając pomysłu na prezenty dla moich najbliższych natrafiłam na sklep internetowy recznikowo24.pl
Wchodząc w dział DZIECKO od razu moją uwagę przykuł pod dział PIŻAMA .
Znalazłam tam ogromny wybór.Ale moją uwagę przykuła jedną wyjątkowa piżamka.
Italian Fashion Dorotka.

Opis produktu :
Bardzo dziewczęca piżama zaprojektowana dla miłośniczki kwiatów. Model posiada modne marszczenia przy dekolcie rękawkach i w dole nogawek. Bluza z reglanowymi rękawami w delikatne margaretki z pięknym dziecięcym sitodrukiem i delikatną kokardką przy szyjce. Spodnie całe zostały pokryte drukiem w margaretki, a marszczenie na dole nogawek daje efekt simbadek. Naturalna bawełna i dziewczęce kolory zapewnią miłe doznania i będą gwarancją dobrego samopoczucia małej kobietki. Sklad: 100% bawełny


Dostępna jest w 2 kolorowych wariantach:
- różowym 
- perłowym

Rozmary od 86 cm do 116 cm

Jest to piżamka dla małych i tych większych 









Na środku góry od piżamki znajduje się prześliczny rysunek kociaka.Jest prosty ale posiada swój wyjątkowy urok.






Cały dół piżamki oraz rękawki ozdobione są przecudownymi drobnymi,białymi kwiatuszkami.





Całość wygląda bardzo imponująco!
Już nie mogę doczekać się jak zobaczę mojego małego szkraba w jej nowej piżamce.
Produkty w sklepie recznikowo24.pl są bardzo wysokiej jakości o ceny pasują do każdego portfela.
Jeśli poszukujecie jeszcze prezentów dla swoich najbliższych zajrzyjcie na recznikowo24.pl na pewno znajdziecie tam coś co usatysfakcjonuje was i waszych najbliższych!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz