środa, 5 grudnia 2012

Konkurs z marką MAM Baby!

Moi kochani mam dla was fantastyczną niespodziankę!
Dzięki uprzejmości firmy MAM Baby mogę zaprosić was do udziału w konkursie w którym do wygrania będą produkty firmy MAM.


Jeśli chcecie zdobyć fantastyczne nagrody dla swoich maluchów,to nie pozostaje wam nic innego jak wziąć udział w naszym konkursie.

Główną nagrodą w konkursie jest MAM Oral Care Set (kolor wybiera zwycięzca )

Jest to masująca szczoteczka i rękawiczka
  • masująca rękawiczka w kształcie królika umożliwia pierwszą higienę jamy ustnej dziecka (nawet przed pojawieniem się zębów)
  • szczoteczka z wypustkami masuje i koi wrażliwe dziąsła oraz czyści pierwsze ząbki
  • atrakcyjny design (dwa warianty kolorystyczne: niebieski i różowy)
  • proste w użyciu





Przewidujemy również nagrodę dodatkową jest nią MAM Bite & Brush
Jest to gryzak dziąsełko ( 3 miesiące + )

  • wyjątkowa innowacja
  • czyści zęby podczas żucia
  • miękkie wypustki czyszczą ząbki i masują dziąsła
  • można stosować z żelem do dziąseł
  • lekki i wygodny w trzymaniu
  • atrakcyjny design
  • prosty w użyciu



Co należy zrobić aby wygrać?
1. Polubić profil MAM Baby na Facebooku 
2. Zostać obserwatorem bloga Testy,próbki,konkursy
3. Udostępnić ten post na swojej tablicy
4. W komentarzu pod postem napisać MAMową rymowankę o dowolnym produkcie firmy MAM (długość rymowanki zależy od was )
5. Wraz z MAMową rymowanką zostawić adres mail w celu skontaktowania się w przypadku ewentualnej wygranej


Konkurs trwa od 05.12.12 do 14.12.12
Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 17 grudnia.
Będziemy strać się aby mikołaj dostarczył nagrody przed świętami!

POWODZENIA!

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mamo masuj dziąsełka nam
nową szczoteczką MAM.
Dziąsełka swędzą,
a wszystkie mamy wiedzą,
że MAM
da ukojenie nam.

katherineh@poczta.fm

margolcia pisze...

MAM butelki i kubeczki
foteliki i leżaczki
wszystkie nam się podobają
coś takiego w sobie mają
że je chętnie wybieramy
zaufanie do nich mamy
są bezpieczne no i ładne
piękne zgrabne i powabne
dzieciom tez się podobają
chętnie z nich korzystają
wszystkie produkty MAM
polecam dla wszystkich mam

mariola.nurzynska@wp.pl

asia_z15 pisze...

Kiedy Agatka była mała,
Bardzo często płakała,
Mama kupiła MAM smoczek,
I był z niego wielki użytek,
Agatka lepiej sypiała,
Coraz więcej się śmiała,
A gdy zaczęły ząbki wychodzić
Trzeba był dziąsełka gryzakiem chłodzić,
Potem przyszedł czas na ich mycie,
Szczoteczki First Brush łatwe było użycie,
Cały czas z butelki Anti-Colic pijała,
I kłopotliwych kolek nie miała,
Nigdy nie zgubił się jej też smoczek,
Bo zawsze klipsem przypięty był do jej kiecek,
Tak już pół roku z marką MAM świetnie minęło,
Więc kolejne produkty kupimy śmiało.


asia_z15@op.pl

Unknown pisze...

Mała Ania bardzo płakała
Więc mam smoczek jej dała
Ukojenie przyniósł smoczek Perfrct MAM
teraz uśmiechniętą buzie mam

emila.mytych@gmail.com

Unknown pisze...

Raz pewna mama duży problem miała,
za gorącą zupkę dziecku podawała
razu pewnego znajomą spotkała i ta jej mówi
Słuchaj kochana łyżeczkę MAM Soft spoon set zakup bez wahania.
Mama szybciutko łyżeczki kupiła
i zaraz dziecko swe nakarmiła
Teraz problemów nie ma z karmieniem
bo ma łyżeczkę MAM Soft spoon set z temperatury mierzeniem.


elka.z729@gmail.com

agf pisze...

Każdy z nas wie jak ważne jest picie,
w końcu woda oznacza dla nas życie.
Już widzę jak synek niekapek chętnie trzyma,
Trainera od MAM się dopomina.
On wizualnie śliczny, kolorowy, niebanalny,
do tego z miękkim ustnikiem, wygodny, wprost idealny!
Bo to ważne by dziecko się nie zniechęciło,
dobrze mieć coś, co do nauki by go zachęciło.
Nie denerwujcie się mamy, że coś wam cieknie, kapie, przecieka,
sięgnijcie po MAM Trainera, wasz maluch tylko na to czeka!

a.filipowska@poczta.onet.pl


Unknown pisze...

Gdy kłopoty z kolką masz
MAM Anti - Colic pomoże nam
Dziecku da szybciutko pić
bo bez kolki można żyć!

Unknown pisze...

Płacze dziecko,płacze nam
potrzebuje smoczka MAM
szybko lece więc do sklepu
MAM Orginal kupie dziecku
Teraz malec uśmiechniety
smoczek MAM juz w domu mam

Unknown pisze...

Gdy dziąsełka swędzą mnie
MAM Bite & Brush ukoją je
Ja pobawię trochę się
bez bólu uśmiechnę do mamy się!

Angel Oscuro pisze...

Gryzka to i również szczotka,
bo już w głowie nowa psotka.
Dzięki pięknym rzeczom MAM
Wiecznie dobry humor mam.
Mam Oral Care Set
I już na buzi mej uśmiech.
Z MAM piękna każda chwila
Niech każda mama go używa.

angeloscuro@vp.pl

Unknown pisze...

Mój Wojtulek jest malutki
płacze często od pobudki
smoczek MAM mu wtedy daję
ukojenie wnet nastaje,
Czasem swędzą go dziąsełka
na to też od MAM perełka:
masująca kolorowa
rękawiczka króliczkowa,
a do tego też szczoteczka
by oczyścić ząbki z mleczka!
Warto również po kolacji
wypróbować innowacji,
bo MAM gryzak szybko koi,
każde dziąsło które boli.
Tak więc szybko drogie mamy,
kupujemy, zamawiamy,
lub w konkursie wygrywamy!

Unknown pisze...

napływ weny zjadł mojego maila

a.koziak@op.pl

Emma pisze...

Wojtuś, mój syneczek malutki,
ma zabawki co odgonią wszystkie smutki.
Tak więc są pluszowi przyjaciele,
Oni mają zalet wiele!
Zebra, myszka, wielki smok,
Będą służyć cały rok!!
Ma też grzechotek bez liku,
Którymi rzuca po całym pokoiku.
Ale gdy malutkie dziąsełka swędzą,
Rodzice z jedną zabawką do synka pędzą:
Bez jednej z nich żyć nie może,
Bo co, jak nie MAM Twister pomoże?
MAM Twister ból szybciutko niweluje
I uśmiech na twarzy dziecka powoduje!

Mój mail: kasinderek88@wp.pl :)

AnnKaw pisze...

MAM produkty ma wspaniałe,
dysignerskie, kolorowe no i trwałe.
Bawią, uczą, pomagają,
i zainteresowanie u dziecka wzbudzają.
Gdy się ząbki pojawiają,
to dziąsełka dokuczają.
Bolą, puchną i czerwienią,
każde próby ukojenia docenią.
MAM Twister Gryzak nasze działania wspomoże,
i w trudnych chwilach dziecku pomoże.
Ochłodzi, zabawi i wymasuje,
przyniesię ulgę i uśmiech na buzi namaluje.


AnnKaw pisze...

Zapomniałem o mail annkawalec@interia.eu

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA I KONKURS Z FIRMĄ MAM Baby

Prześlij komentarz